En blogg om psykisk ohälsa, MS och Livet

känslomässigt känslig

Av Sara Modigh - 2019-05-15 02:40

Det finns en stor del av mig som säger att jag aldrig kommer att få den kärlek och närhet som jag behöver. Som säger att jag aldrig kommer kunna känna mig trygg. 

Jag känner mig så ensam och svag, jag har ingen som helst tillit till mig själv och inte heller till någon annan. 

Det känns som om jag är i konstant fara, jag är så rädd. 


Jag känner mig så hjälplös i detta liv, jag kan inte....


Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till, hur klarar man av att leva ett liv där motgångarna är alldeles för många och för svåra? 

Hur överlever man när man knappt ens har någon vilja att leva? 


Just nu önskar jag så att det fanns en plats på denna jord där jag kunde känna mig trygg om så bara för en liten stund. 

Jag önskar så att det fans en axel att gråta mot och en hjälpande hand som kunde stötta mig igenom allt det svåra. 

 
 
Ingen bild

Hemlig beundrare

24 maj 2019 18:41

Du är en inspirationskälla i mycket. Din öppna sanna blogg, dina vackra bilder, din uppenbara humor!

Helt fantastisk!

 
ullie

ullie

12 juni 2019 01:37

jag vet hur et är men när u känner dej lite bättre så hittar man ofta någon som håller av en ...en härlig känsla
ha en fin morgondag

http://weberskold.blogg.se

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Skapa flashcards