En blogg om psykisk ohälsa, MS och Livet

Julen är jobbig

Av Sara Modigh - 2017-12-21 10:33

Det har inte blivit mycket skrivet här på bloggen inte. 

Jag har tagit en oannonserad paus på obestämd tid. 

Just nu mår jag inte så bra och att skriva på bloggen har kommit i skymundan. 


Men jag lever iallafall, och jag hoppas att jag kommer må bättre när julen är förbi.

Att jag får lite mer ork och intresse för livet igen. 

 
 
Ingen bild

jammar

21 december 2017 11:03

Vi är många som inte gillar julen.. Så du är inte själv med de tankarna...Men efter regn blir det sol.. jag vet..

 
Ingen bild

Sofie

30 december 2017 18:13

Skönt att se ett livstecken från dig all styrka. Bli inte deppig om du har dålig statistik dock, det brukar stupa utför snabbt om man inte lägger upp någonting. Kram och med förhoppning om bättre mående

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Skapa flashcards