En blogg om psykisk ohälsa, MS och Livet

Konstigaste konversationen någonsin?

Av Sara Modigh - 2017-09-07 02:30

Ja, här är en snubbe som inte vet när det är dags att sluta. Att han dessutom försökte skriva till hälften av mina kvinnliga vänner på Facebook gör ju inte saken bättre. 

Detta är nog en av de konstigaste "konversationer" jag har haft. 

Redan i början av konversationen när snubben skickar en bild på sig själv när han försöker släcka en brinnande "människa" fattade man ju att detta var en knepig typ. 


 


Detta är bara så konstigt att man nästan inte fattar att det är på riktigt. . I strax över tre månader fortsatte han dessutom att skriva trots att jag inte ens svarade längre. Och det var ju knappast som att jag skrev spaltrader innan heller. 

Sen alla dessa emojis och bilder både på mig och på honom själv som han har skickat. 


Förstår inte grejen med killar som letar upp och sparar bilder på mig och sen skickar dem till mig. 

Det är fan rätt obehagligt alltså. Är ju inte som att jag uppskattar att någon sparar och använder mina bilder på något sätt. 


Nä usch haha.

 
 
Ingen bild

Jakob

7 september 2017 07:10

Jävla kuf

Sara Modigh

7 september 2017 07:38

Minst sagt xD

 
Ingen bild

Sofie

17 september 2017 17:28

Men varför svarar du och uppmuntrar dem att fortsätta? Vad tycker din man och dina konversationer med andra män i dessa forum? För mig känns det ganska galet

Sara Modigh

18 september 2017 02:13

Tycker du att det är galet att jag samtalar med andra människor på Facebook?
Att jag som en individ behöver socialkontakt i min vardag?
I just den här konversationen har jag ju inte heller direkt skrivit spaltrader eller på något sätt uppmuntrat en konversation.
Snarare tvärt om då det går månader i sträck utan att jag svarar på meddelandena.
Med tanke på din förra kommentar har jag lite svårt att avgöra om du är ett troll eller inte.
Om du inte är det kanske du borde ta en titt på dig själv och försöka jobba på din syn på människor. Du verkar ju ha en rätt farlig attityd.

 
Ingen bild

Tommy Vaara

24 januari 2018 03:20

Nu har jag läst dom flesta här som skriver till dig, alltså jag menar är dom sjuka på nåt sett??? Hur fan orkar dom??? Fattar dom inte du är upptagen???? Jag fane mig skäms att tillhöra manligt släkt när man ser dessa idioter till män, stå på dig min supermus.

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards