En blogg om psykisk ohälsa, MS och Livet

Dickpics

Av Sara Modigh - 2017-06-10 18:15

Alltså det där med att skicka dickpics till totala främlingar, vad är grejen med det? 

Varför gör man det? Jag får bilder på snoppar skickade till mig nästintill dagligen då jag är aktiv på internet. Hade jag fått en tia varje gång jag fick en dickpic hade jag fan vart miljonär vid det här laget. För helt ärligt så har jag fått dessa bilder skickade till mig så länge jag kan minnas.  

Men jag förstår fortfarande inte hur dessa killar tänker. 


 



 


 


 


   


Vad är det ni är ute efter, vad tror ni att ni ska få för respons? 


Har en brud någonsin sagt "Åh vilken vacker snopp den måste jag ha!", när ni skickar dessa bilder? 

Tror ni att ni har en magisk kraft i snoppen som ingen tjej kan motstå? Eller är ni bara ute efter att bete er som svin genom att leka moderna blottare?

Kanske känner du att du måste du hävda din manlighet och din dominans genom att sexuellt ofreda kvinnor på nätet? Eller tror du att det är en slags komplimang till mig när du stoltserar med ditt bultande stånd framför mina ögon? 


Oavsett anledning...BARA SLUTA!




   

 
 
Jesse Sarvak

Jesse Sarvak

11 juni 2017 14:50

då svarar man med detta:

OBS: Språk är konst. Att skriva illa är som att måla fult. Liksom jag förbehåller mig rätten att dissa en konstnär som målar fula tavlor förbehåller jag mig rätten att dissa en kille som skickar dicpics och skriver fula mail. OBS!

http://www.jessesarvak.com

 
Ingen bild

Ingela

12 juni 2017 13:48

Det är ju helt sjukt.
Moderna blottare.
Är det så att fler vågar blitta sig nu när det blivit "enkelt" via sociala medier? Fortfarande helt sjukt.
De som skickar dessa fattar ju inte att de är lika perversa som blottarna i trenchcoat. Nästa tanke.
Var de som gick omkring på stan förr lika dumma i huvudet och trodde att folk tände på dom? I sin rock med snoppen svajandes?
Detta är ju verklugen helt sjukt.
Ghaaaaaa

Sara Modigh

22 juni 2017 04:41

Ja, jag tror nog snarare att det handlar om att de njuter av att chocka och äckla kvinnor. De tänder på kicken av att slänga upp sitt kön i intet ont anande kvinnas ansikte.

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards