En blogg om psykisk ohälsa, MS och Livet

Söndagens sanning - Efter bröllopet

Av Sara Modigh - 2014-05-04 10:45

 


Hur kändes det? Det känns jättebra. Bröllopet blev verkligen perfekt.

 

Gick allting som det skulle? I det stora hela så löste sig allt. Det blev några små missöden på vägen. Men det spelar ingen roll. Det värsta var väl att jag lyckades få en stor gräsfläck på klänningen innan vigseln. Men med lite våld och diskmedel löser sig allt. Till och med gräsfläckar på en brudklänning. 

 

Har du någon fin bild?

   

 

Hur många gäster hade ni?
Vi hadde cirka 70 gäster på festen och några fler på vigseln. 


Var köpte du din klänning?

Jag köpte den på MANI Design i Jönköping. 

 

 Finns det något du saknade med bröllopet? 

Det enda som jag verkligen saknade var min mamma. Det var en otroligt fin dag och jag önskar så att hon hade kunnat vara med. Hon hade älskat att pyssla med förberedelserna in för bröllopet. Hon hade varit så stolt om hon hade fått vara med och se mig på min bröllopsdag. Redan när vi förlovade oss hade hon massor med idéer om hur och var vi skulle gifta oss. Hon tyckte det var så roligt och jag är glad att mamma i alla fall fick träffamin man innan hon gick bort. 


Har du någon bild på ringarna?
 

 

 
 
Maja

Maja

4 maj 2014 13:02

Din bröllopsklänning är jätte vacker!

http://majkenskriver.blo.gg

Sara Modigh

4 maj 2014 14:08

Tack så mycket :)

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards